«ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΕΣ AΡΙΘΜΟΚΛΙΜΑΚΕΣ»

39. Επέτρεψεν ο Θεός να ίδω επ’ ολίγον τον ευτόν μου και  … ετρόμαξα τρόμον μέγαν.

40.  Δεν δύναται να είπη τις το ψέμα εις τους άλλους, αν δεν εσυνήθισε να το λέγει πρώτα εις τον ευατόν του.

41.  Η αλήθεια αποτελεί βασικόν στοιχείον ψυχικής ισορροπίας, πνευματικής ωριμότητος,  γνώρισμα των γενναίων και πόθος των Χριστιανών. 

59. Μην υποκρίνεσαι τον καλόν, είναι αρρώστεια ήτις οδηγεί εις θάνατον.

85. Η πλέον επικίνδυνος μορφή υποκρισίας είναι η διαστροφή της αλήθειας.

1996: Αν κάποιος καταληφθή από θυμό,  τότε έχει καταληφθή από δαίμονες.

2094. ‘Ο,τι αρχίζει με θυμό, τελειώνει με ντροπή.

2370. Θυμώδης σημαίνει να γίνεσαι θεληματικά επιληπτικός.

2371. Ο θυμός δείχνει άνθρωπο γεμάτο υπερηφάνεια.

2377. Παρασυρόμενος στην οργή πικραίνομαι και εν συνεχεία οργίζομαι πάλι επειδή πικράθηκα.

2363. Η παράνομη χαρά γεννά τη νόμιμη λύπη.

2756. Ο άλλος απέναντί μου δεν είναι η κόλασή μου αλλ’ ο παράδεισός μου. Γίνεται η κόλασή μου, όταν εγώ δεν γίνομαι γι’ αυτόν ο παράδεισός του.

2764. Εκείνος που δεν έχει του άλλου τα ελαττώματα νομίζει πως δεν έχει κανένα.

About Kalimera! - Gia Sena!

General Issues (photos, history, culture, relegion)
This entry was posted in ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΜΑΤΙΕΣ and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

