Τα δωράκια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

Καλό απόγευμα φίλες και φίλοι μου!

– Μπααα, τι να συμβαίνει και βλέπω τους ανθρώπους με γελαστά πρόσωπα, εδώ στους κήπους της πόλης, λέει το σκιουράκι.

-Αααα να, βλέπω ότι κρατούν στα χέρια τους πολλά κουτιά!

Τι να έχουν μέσα;;; Δώρα;;; Ααααα και γιατιιί ;;;

– Μα είναι Χριστούγεννα μου λέει κάποιος!

Εεεε και τι θα πει αυτό;;;

– Μικρό σκιουράκι τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά όλοι οι άνθρωποι κάνουν δώρα, ο ένας στον άλλο, και έχουν χαρά!

– Χριστούγενναααα;;; Πρωτοχρονιά;;;

Grey Squirrel

– Ναι μικρό σκιουράκι, μια μεγάλη γιορτή που φέρνει μαζί της πολλά δώρα, φέρνει την αγάπη, την ειρήνη και τη χαρά και εύχονται χρόνια πολλά με υγεία και πολλές άλλες ευχές.

– Ααααα, κατάλαβα … να κάποιος έφερε και σ’ εμένα ένα κουτί γεμάτο με φουντούκια .. ευχαριστώ πολύ!

Να ευχηθώ και εγώ χρόνια πολλά με υγεία και ότι άλλο ποθούν!

Μα πως με σκέφτηκαν … πολύ μου άρεσε αυτό!!!!!

– Αντε και του χρόνου με υγεία σκιουράκι μας.

19/12/2023 Μ.Η

About Kalimera! - Gia Sena!

General Issues (photos, history, culture, relegion)
This entry was posted in ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε